תפריט סלולרי

קישורים מאתרים בבעלותך או אתרי לקוח

מערכת קידום אתר
רבים מאלו שקוראים שורות אלו בטח בעלי גישות לאתרים רבים. יכול להיות שהם מעצבים או בוני אתרים שבנו אתרים ללקוחות בנושאים שונים ויכול להיות שהם מקדמים הרבה אתרים וביניהם גם אתרים קטנים של תמיכה ויש להם הזדמנויות להוציא קישורים רבים מכל מיני מקומות גם אם בפועל האתר לא באמת עוסק בתחום שבו הם מקדמים אלא פשוט קישור יוצא אחד נראה לא מזיק. במאמר זה נבדוק עד כמה זה נכון, איך אפשר להשתמש בקישורים היוצאים האלו בחוכמה ומה הדרך לפעול על פיה.

אוקיי, אז נניח ויש לנו גישה לאתר מסוים, אך הוא לא אתר שלנו או אתר של לקוח אותו אנחנו מקדמים, אך אנחנו רוצים לקדם את עצמנו ולהרוויח משהו מהאתר הזה עומדות בפנינו 3 אפשרויות.

3 אפשרויות להוצאת קישורים

  1. לשים קישור בפוטר כך שבכל דף יהיה קישור לאתר שלנו.

  2. לשים כל מיני קישורים בכל מיני דפים, חלקם לדפים פנימיים וחלקם לדף הראשי.

  3. לשים קישור אחד בדף אחד.

אז מה עושים?

על פי Moz, הדרך לפעול משתנה מסוג אתר לאתר. למשל, מאתר של לקוח, נניח אתר שבנינו, הדבר המתאים ביותר יהיה הוא לא להפציץ בקישורים אלא לשמור על רמה מכובדת מסוימת ועל כן מאתר לקוח הכי חכם יהיה להוציא קישור אחד מדף שמתאים. נניח בדף 'אודות' או לפתוח דף ספציפי שמדברת על בניית האתר ומשם להוציא קישור לחברת בניית האתרים שלנו שאותה אנחנו רוצים לקדם.

כשמדובר על אתרים שבבעלותך, אתה לא באמת צריך לתת דין וחשבון על הקישורים שאתה מוציא אבל אתה רוצה להפיק את המיטב. במקרים כאלו לא צריך לחשב אסטרטגיה מסוימת אלא לפעול על פי ההיגיון ולתת לכל קישור ערך עבור הגולש. זה אומר שאם אתה כותב באתר על נושא מסוים אז לקשר למקום אחר בו אתה כותב על אותו נושא בהרחבה. הגיוני לגמרי.

בלוגים ואתרי תמיכה. בלוגים ואתרי תמיכה הם דבר קצת יוצא דופן מהסיבה שיוצא לנו לראות הרבה בלוגים עם 'קישורים מומלצים' בתור ווידג' ובהם הם מקשרים לכל מקום אפשרי וכשמדבור על בלוגים למטרות קידום אנשים נוטים פשוט לשים במקומות האלו את כל האתרים שיש להם בתחום אבל זה לא תמיד הדבר החכם לעשות. גוגל יודע לזהות אתרים שכל מטרתם היא קידום והקישורים האלו לא נראים טבעיים. גוגל ישים לב שכל הקישורים היוצאים מאותו אתר הם לאותם אתרים והוא ישים לב שמדובר ברשת אתרים שמקדמת אחת את השניה וזה עלול לפגוע בכם. המסקנה הסופית לגבי בלוגים היא – קדמו את עצמכם, אך דאגו לכךך שהבלוגים האלו ידברו גם לקהל ויקשרו קישורים נוספים ואף יקבלו קישורים ממקומות שונים.

בסופו של דבר, בכל הקשור לקישורים יוצאים לאתר שלכם אתם צריכים לנהוג בזהירות לא לנסות לעבוד על גוגל, כי דברים כאלו יכולים לגרום לכם נזק. גוגל אוהב לראות קישורים טבעיים שנמצאים במקומם בצדק, ואם הוא לא יאהב את מה שהוא יראה – אתם תישאו בתוצאות. כמובן שלא צריך לפחד מעכשיו והלאה להוציא קישורים, אבל חשוב להבין שהקידום של היום הוא לא הקידום של 2006, כמות קישורים גדולה לא תניב לכם הרבה אם היא לא באה באופן טבעי, אם היא באה מאותם אתרים או אם אין ערך לאתרים. גוגל רוצה שתתחשבו יותר בגולשים מאשר בקידום עצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
רוצים קידום בזול? פנו אלינו