תפריט סלולרי

בדיקת מיקום בגוגל – כלים חינמיים

מערכת קידום אתר

אחד הדברים שכל בעל אתר שמתעסק בקידום שלו עושה בכל בוקר הוא להסתכל איפה האתרים שלו ממוקמים. יש כאלו שעושים זאת כל בוקר, יש כאלו שעושים זאת כמה פעמים ביום ויש כאלו שלא מודעים לכך שיש אופציות הרבה יותר קלות מאשר לחפש את הביטוי ולעבור דף דף. הנה כמה כלים חינמיים לחלוטין או חינמיים חלקית כך שצריך לשלם עליהם כדי להשתמש בהם באופן מלא. הייתי רוצה לכתוב שהמאמר מתעדכן, אך כמעט ואין כלים חדשים.

כלי מיקום מומלצים בחינם

Google Webmaster Tools – כולנו יודעים שכלי מנהל האתרים של גוגל הוא כלי מעולה, אבל האם ידעתם שאפשר למצוא את המיקומים שלכם בגוגל? בלשוניות ‘תצאות חיפוש’ תוכלו לראות את החיפושים שמובילים לאתר שלכם בגוגל. מעל החיפושים יהיה כפתור שנקרא ‘מיקום’, סמנו אותו ותראו את המיקום הממוצע שלכם בגוגל. אמנם המעקב לא עוזר לכם לראות את השינויים היומיים, אך הוא בהחלט עוזר לכם למצוא רעיונות חדשים לקידום ומדרבן לתת פוש לביטויים מסוימים.

גוגל וובמאסטר

Kol-Yom – חיפשתם כלי חינמי קבוע לבדיקת מיקומים? האופציה הטובה ביותר בשוק היא כל-יום. מערכת ישראלית וחינמית לחלוטין שאמנם נמצאת בשלבי בטא ושיפורים, אך היא עושה את העבודה באופן נפלא כבר זמן רב. בשלב הזה שהתוכנה חינמית לחלוטין, היא כמעט טובה מדי בשביל להיות אמיתית.

כל יום

Serplab – כלי חינמי שמאפשר לכם לעקוב ללא תשלום עד 50 מילות מפתח ביום. הוא מציג את הנתונים בצורה יפה ומפורטת כולל את המיקום שלכם כשהוספתם את הביטוי לאתר, את המיקום הטוב ביותר שהייתם בו וכמובן את הנוכחי עם השינויים לטובה או לרעה.

לצערנו מצאנו רק עוד ממש מעט כלים חינמיים. אחת מהן היא תוכנת CuteRank שאולי תרצו לנסות, אבל אף אחד מהכלים לא מספיק טוב כדי להציג אותו פה.

כלים לבדיקה חד פעמית של ביטוי בגוגל

Smallseotools | serps – אמור להספיק לכם, לא?

כלים נוספים בחינם עם אופציה לרכישת פרמיום

Semrush – אחד הכלים המובילים בתחום. הוא מאפשר לכם לבצע מגוון רחב של פעולות, חלקם בחינם לחלוטין. בנוגע למעקב אחר מיקומים הוא מאפשר לכם להוסיף בחינם פרויקט אחד עם 10 ביטויים מילות מפתח. זה נחמד, אבל זה בטח לא מספיק. כמובן שבתמורה ל-100 דולר בחודש תקבלו הרבה יותר מזה.

SEO Power Suite – אם אתם בקטע של להוציא הרבה כסף אבל לקבל הרבה מאוד בתמורה. אין ספק שהחבילה הזאת שמכילה בתוכה מס’ כלים לקידום אתרים היא מעולה עבורכם. היא מתאימה לחברות בינוניות ומעלה שמוכנות לשלם את המחיר ולקבל כלים לבדיקה וניתוח של האתר, כלים למעקב אחר לינקים וכלים נוספים הכוללים כמובן את הכלי למעקב אחר מילות מפתח. הכלים שלהם בהחלט מעולים מכל בחינה אך בגרסא החינמית לא ניתן לשמור פרויקטים כך שמלבד בדיקה חד פעמית – הכלי הזה לא מתאים לכם אם אתם מחפשים חינם. אם אתם כן רוכשים מהם את השירות, התוכנה הזאת מומלצת מאוד וניתן לשלב אותה עםם אנליטיקס וכלי מנהל האתרים כדי לקבל מידע טוב יותר. שימו לב שמדובר בתוכנות להורדה.

ProRankTracker – כלי חינמי מוביל שנראה לא רע ומכיל כמה תכניות שונות כך שתשלמו כמה שפחות על החבילה המתאימה לכם. יש אפשרות גם להתנסות חינם אך מוגבלת למדיי.

RankScanner – כלי שמאפשר לכם בגרסא החינמית להוסיף עד 5 ביטויים לדומיין. הוא מעוצב יפה אבל גרם לנו כמה בעיות בעיקר עם דומיינים בעברית.

MicroSiteMasters – לא ניסיתי את הכלי הזה יותר מדי אבל שמתי לב שהוא מאפשר לכם לעקוב אחר 10 ביטויים והוא מציג אותם בצורה יפה. גם אין הגבלה של דומיינים אז המחיר של הפרימיום שלו די משתלם.

SerpFox – עד 10 ביטויים בגרסא החינמית, גרסאות בתשלום במחיר מאוד סביר במיוחד בתשלום שנתי והתצוגה של הביטויים עם הניתוח פשוטה ונוחה להפילא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
מעוניין בקידום אתרים לא יקר? פנה אלינו