תפריט סלולרי

איך גוגל רואה את האתר שלי?

מערכת קידום אתר תגיות:

השאלה הנפוצה "איך גוגל רואה את האתר שלי?" היא לא בהכרח שאלה ללא תשובה. למרות שרבים מהאנשים שעוסקים בקידום האתר שלהם ובכלל בתהליך בניית האתר בטוחים שהם עובדים בדיוק על פי רצונותיהם של מנועי החיפוש, רבים מהם לא מבינים באמת איך פועלים המנגנונים של גוגל ואיך למעשה הוא רואה את האתר שלהם בעוד שאפשר לדעת בדיוק איך גוגל רואה את האתר שלהם באמצעות למידה ואפילו כלים חינמיים המציגים את האתר שלכם כפי שגוגל רואה אותם. במאמר הזה נעסוק בשאלה כיצד גוגל רואה את האתר ומה ניתן לעשות בשביל לייעל זאת.

לפני שנדבר על השאלה לעיל, בואו ננסה להבין למה גוגל מייחס חשיבות כשהוא סורק אתר. נראה כאילו שכותרות ותגיות מטא יספיקו כדי שהוא ידע להעריך מה חשוב בכל דף ודף, אך מנוע גוגל הרבה יותר מתוחכם מזה.

איך גוגל עובד?

אמון – לא רק התוכן שאתם כותבים או הקישורים שאתם מעבירים בערמומיות מעמוד לעמוד באתר שלכם הם מה שקובע. גם קישורים שאתם מוציאים מהאתר שלכם לאתרים חיצוניים אמורים להציג את האמינות שלכם בפני גוגל כאתר אמין או לא. וכמו שאומרים על אמון, זה דבר שקשה לבנות וקל לאבד.

ייחודיות התוכן – על זה כבר כתבנו במאמרים קודמים ומה שנקרא כעדכון 'פנדה' של מנוע החיפוש של גוגל ידע לזהות אם התוכן שלהם כבר קיים באתרים אחרים לפניכם או משוכפל ומשעמם ואף יודע להעניש אתכם בהתאם בתוצאות החיפוש.

סדר האתר – סדר ומבנה האתר שלכם כפי שהוא מופיע בקוד משפיע על הסדר בו גוגל קורא אותו ולכן משקף לגוגל מה באמת חשוב בעיניכם באתר ומה פחות.

קישורים פנימיים – פשוט מאוד. קישורים מתוך האתר שלכם במימון הנכון משפיעים גם כן. או בקצרה, קשרו לדפים חשובים יותר באתר שלכם יותר מאשר לדפים פחות חשובים באתר שלכם על מנת שגוגל ידע למה לייחס חשיבות רבה יותר.

מיקום – התאימו את האתר שלכם למיקום הגיאוגרפי בו נמצא קהל היעד שלהם. אתר בעברית עם דומיין ישראלי לרוב יקבל עדיפות רבה יותר מאשר אתר המשלב בתוכו כמה שפות תחת דומיין אחד.

הדומיין שלכם – לפעמים לא הכל תלוי בכם. אם לדומיין שלכם יש היסטוריה לא נעימה ואף 'עונשים' קודמים שהוא קיבל על ידי גוגל זה ישפיע לרעה גם על האתר שלכם וכך גם במקרים של דומיין בעל עבר טוב.

כותרות, תיאורים ותגיות מטא – ובכן, את זה הרוב יודעים. חשוב מאוד שבכל עמוד ועמוד באתר תהיה כותרת מותאמת אישית שאמורה לשרת את המטרה של התוכן המופיע בה. כנ"ל לגבי תגיות מטא ותיאור.

כותרות לעומק יותר – אנשים לא נותנים לזה דגש אבל זה משתלם יותר לטווח הרחוק. גוגל מאוד אוהב סדר בקריאה שלו, ולא סתם קיימים כותרת H1-5. השתמשו בהם בתבונה ובהתאם למבנה ההיררכי של התוכן שלכם במידה ויש בכך צורך.

תמונות – גוגל אמנם יכול 'לראות' את התמונות שלכם אך הוא לא יכול להבין את המשמעות שלהם, לכן חשוב שגם לתמונות יהיו תחליף ותיאור במילים באמצעות שימוש ב- alt.

ועכשיו שהבנו פחות או יותר למה גוגל רואה או מתייחס, אתם יכולים לבדוק בעצמכם בעזרת כלי שמראה לכם איך גוגל רואה את האתר שלכם, להסיק מסקנות ולהפיק לקחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
מעוניין בקידום אתרים לא יקר? פנה אלינו