תפריט סלולרי

איך עסקים קטנים יכולים להתחרות בחברות גדולות?

מערכת קידום אתר

נדמה שקרב מול חברות גדולות על מילות מפתח נחשבות הוא אבוד מראש, יש לחברות גדולות כל כך הרבה יתרונות על פני עסקים קטנים וזה נראה לא הוגן, אבל למרות שזה לא בהכרח נראה כך, גם לעסקים קטנים יש יתרונות מסוימים ששווה לנצל לטובתכם.

אז יתרונות יש לחברות גדולות?

  • סמכות הדומיין וקישורים נכנסים – בגלל שמדובר בחברה גדולה ומפורסמת היא בדרך כלל תהיה בעלת סמכות דומיין גבוהה יותר. יותר אתרים יקשרו אל החברה והיא עושה עסקאות שעוזרות לה להגדיל זאת עוד יותר.

  • יש להם שם – יותר קל לזכור את החברות הגדולות מאשר את העסקים. חברות גדולות יוצרות לעצמן שם של אמינות ולכן אנשים יעדיפו להיכנס לאתר שלהם מאשר לאתר אנונימי שהם לא מכירים.

  • משאבים – לחברות גדולות יהיו יותר משאבים לנצל על קידום, שכירת מומחים ופרסום ממומן.

איזה יתרונות יש לעסקים קטנים?

  • שינויים מהירים – בניגוד לחברות הגדולות, בעסקים קטנים לא צריכים לערוך ישיבות ארוכות או המתנה לקבלת סמכות מגורם גבוה יותר. בדרך כלל כשרוצים לבצע שינוי בקידום או להשקיע בתחום מסוים פשוט מחליטים לעשות את זה ועושים את זה.

  • התמקדות – בעוד שחברות גדולות עסוקות באופן כללי בתחום שלהם, העסקים הקטנים יכולים להתמקד בנישה מסוימת בכל התחום הגדול הזה ולהשקיע בו. זה יכול להיות בביצוע עבודה לפי מיקום או בהתמחות מסוימת בתחום הגדול.

איך להתחרות בחברות גדולות?

קודם כל, חשוב לשים לב מה החברות הגדולות לא עושות בכוונה תחילה או מה אין להן את הצורך לעשות. מה הכוונה? בדרך כלל החברות הגדולות יזנקו על מילות המפתח הגדולות, אבל מילות מפתח בעלות זנב ארוך לפעמים ננטשות מאחור.

זה אומר שמיקוד לפי אזור מסיום או אולי ניסוח מסוים של מילת המפתח נשארים פנויים עבורכם לקדם אותם למרות שיש ביקוש או שיש רווח מסוים בקידום של מילת המפתח הביטוי הנ"ל.

כשאנחנו מדברים על פי מיקום, סביר להניח שהחברה הגדולה תשקיע בביטוי הכללי אך לא בהכרח במיקומים מסוימים שיכולים להוות רווח עבורכם. לא מדובר על כמה המילה חשובה אלא על כמה היא יעילה עבורכם. בתור עסק קטן אתם בודאי תרצו להגיע לקהל יעד מסוים שאולי קרוב אליכם פיסית ולכן השקעה בזנב ארוך כזה יכולה להיות טובה עבורכם.

בנוסף, חברות גדולות בדרך כלל מנסות להישאר ניטרליות ומקצועיות בתכנים שבהם הם מפרסמים, אתם לא תראו אותם מדברים על 'בזול' או 'האם לבחור ב-X על פני המתחרה Y' כי זה לא יוצר רושם טוב לציין שהמוצר שלכם זול או להזכיר בכלל מתחרים באתר שלהם כשאתם חברה גדולה.

עוד דבר שאולי יכול להבדיל עסק קטן מחברה גדולה היא סוג התוכן שמתפרסם באתר. חברות גדולות לא צריכות ללכת רחוק כדי להתחבב על הקהל שלהם או ליצור תוכן מעניין ומעשיר כי הקהל כבר מכיר אותם ויודע מה הוא רוצה כשהוא נכנס לאתר שלהם, אבל עסק קטן יכול ללכת על הנושא 'מסביב' ולהתחבב על הלקוחות בצורה של 'טיפים', 'מאמרים מעניינים', 'מדריכי קניה' ועוד כל מיני דברים מסביב לשירות או המוצר של העסק כדי להניב לקוחות בדרכים עקיפות ותפיסת מילות מפתח שמקשרות בסופו של דבר לפעולה הרצויה גם אם הגיעו אליהם למטרה אחרת.

בסופו של דבר ולסיכום, תנסו לחשוב על היתרונות שלכם בתור עסק קטן ולא על הקושי שלכם לעקוף את המתחרים. התחרות על הקידום לא מתבטאת רק במילת מפתח אחת ויש מספיק לקוחות פוטנציאלים בשביל כולם. מקדו את עצמכם, תחשבו מה 'הם לא יכולים לעשות ואתם כן' ונסו לחשוב על דרכי פעולה יצירתיות לצבור שם ולהפוך להיות ידיד הקהל בתחום שלכם. בהצלחה!

מבוסס על מאמר מבית moz

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
מעוניין בקידום אתרים לא יקר? פנה אלינו