תפריט סלולרי

בניית אתרי תמיכה לקידום

מערכת קידום אתר

יש לא מעט דרכים לקדם אתרי אינטרנט ובדרך כלל מי שרוצה להצליח צריך להשתמש בכמה שיותר מהן, אחת מהדרכים היעילות הן לפתוח אתרי תמיכה. אתרי תמיכה הם אתרים שמוקמים באינטרנט כביכול ללא קשור לאתר אחר, אך משתמשים בהם כדי להוציא קישורים לאתרים שאנחנו רוצים לקדם. מקדמים רבים נוטים לבנות כל מיני בלוגים לא מושקעים בכדי לעשות זאת, אבל לעתים האתרים נעשים בחובבנות כה רבה עד כדי כך שהאפקטיביות של האתרים מתגמדת נורא, אז בואו תלמדו איך לעשות את זה היטב.

טיפים לאתרי תמיכה

אחסון – כל הכללים שאנחנו נותנים לאתרים אחרים צריכים להיות תקפים גם פה, זה אומר שהאתר צריך להיות על שרת מהיר, איכותי וללא נפילות. אך בנוסף לכך, בכדי לקדם את האתרים שאנחנו רוצים בצורה יותר טובה, רצוי מאוד שאתר התמיכה יהיה מאוחסן על שרת נפרד בכדי שהקישורים היוצאים ממנו אל האתרים שלנו יהיו נחשבים כקישורים אובייקטיבים יותר. גוגל יודע לזהות מתי אנחנו מפרסמים את עצמנו ומתי אנחנו מפרסמים אתרים אחרים על סמך השרתים כתובות האיפי של השרת עליהם האתר יושב. תנו לגוגל לחשוב שמדובר באתר של מישהו אחר.

דומיין – אל תחסכו מעצמכם את השקלים הבודדים האלו בשנה, קנו דומיין לאתר על מנת להראות שזה אתר רציני ועצמאי. סאב דומיין או תיקיה זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות. אם כבר אתם בוחרים דומיין, לא יזיק שהוא יכיל שם משמעותי בנושא אותו אתם מקדמים.

מראה חיצוני – מקדמים רבים נוטים לבנות אתר פשוט, בונים אתר וורדפרס או כל מערכת בסיסית אחרת, אפילו בלי שרת, ומתחילים למלא בתוכן עם קישורים יוצאים. מעבר לזה לא עושים יותר מדי וחבל מאוד, האתר צריך להיות אתר כזה שגם גולשים אנושיים יוכלו למצוא בו עניין, אם לאתר אין עיצוב הוא מהר מאוד יכול להפוך לאתר סרק ומשעמם שמבריח גולשים. זה גם מוביל אותנו לסעיף הבא.

תוכן – לא כל התוכן באתר צריך להיות תוכן שמפנה את הגולשים לאתר שאותו אנחנו מקדמים בצורה כזאת או אחרת, כתבו תוכן איכותי וייחודי באתר כדי שהוא יוכל להיות אתר טוב בפני עצמו ולא רק כשהוא מקשר לאתר שאותו אתם מקדמים. בנוסף, עדכנו את התוכן לעתים קרובות כאילו האתר באמת חשוב לכם, כך האתר יקבל סמכות גבוהה יותר והקישורים החיצוניים בו יהיו שווים יותר.

רשתות חברתיות – פרסמו את האתר ברשתות החברתיות, תנו לאנשים סיבה לדבר עליו. ברגע שאנשים מדברים על משהו זה כבר מראה שהוא קיים ושהוא שווה משהו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
מעוניין בקידום אתרים לא יקר? פנה אלינו