תפריט סלולרי

הוספת יעדים בגוגל Analytics

מערכת קידום אתר תגיות:

אחד הדברים שחשובים למדידה של פרסום מוצלח או הבנה של איכות האתר והדרך בה הלקוחות הפוטנציאלים גולשים בו היא שימוש ביעדים (Goals). היעדים שלנו הם מאוד ברורים – מישהו השאיר פרטים, ביצע הזמנה או גלש זמן רב באתר כך שככל הנראה הוא התעניין מאוד. עבור אתרים שונים, היעדים הם שונים ולכן גוגל לא מספק לכם באופן אוטומטי את המידע הזה בחשבון ה-Analytics שלכם. אך יש באפשרותכם להוסיף יעדים כאלו על מנת לקבל מידע נוסף על הקהל שגולש אצלכם באתר.

במדריך זה נסביר לכם איך להוסיף יעדים ב-Google Analytics.

כניסה לאנליטיקס והוספת יעד ראשון

הדבר הראשון שאתם צריכים שיהיה לכם זה חשבון Google Analytics שקושר לאתר שלכם ואומת. זה השלב הראשון שנועד כדי לאסוף מידע על הגולשים שלכם באופן כללי. מידע כמו כמות גולשים, דפים נצפים, זמן שהייה באתר ועוד…

לאחר מכן יש להיכנס להמרות > יעדים > סקירה כללית. ויופיע לכם כפתור הגדר יעדים. במידה והוא לא מופיע, ייתכן ואין לכם הרשאות ומי שפתח את חשבון האנליטיקס שלכם יכול לתת לכם הרשאות כאלו או שעליו לעשות זאת בעצמו. דרך נוספת להגיע להוספת יעדים היא בתפריט ללכת למנהל מערכת > בעמודה השמאלית יעדים > ואז יופיע לכם הכפתור יעד חדש.

הגדרת היעד ומילוי פרטים

מילוי הפרטים על היעד מתחלק ל-3 שלבים. שלושתם חשובים ועוזרים לגוגל להבין מהו היעד, איך הוא נמדד ומה המשמעות שלו.

הגדרת היעד – בחרו מהו היעד שלכם מבין האפשרויות הקיימות או צרו הגדרה מותאמת אישית לפי צרכיכם. יעד יכול להיות תשלום מקוון, השארת פרטים, ביצוע פעולה באתר וכו'…

תיאור היעד – בחרו שם ליעד וקבעו איך ניתן להגדיר את היעד שלכם. למשל, ביקור של 5 דקות ומעלה, דפדוף ביותר מ-3 דפים באתר או צפייה בסרטון נחשבים כיעד. השימוש הפופולרי ביותר ליעדים עבור מרבית העסקים הוא רכישה או מילוי טופס ועל כן דף "תודה רבה" (סוג: יעד) הוא הבחירה הרלוונטית עבור הרוב. במקרים כאלו יש לבצע באתר הפניה לדף "תודה רבה" לאחר שגולש ממלא פרטים או מבצע רכישה.

ניתן לעשות זאת באמצעות תכנות או במידה ואתם עובדים עם וורדפרס, תוסף כמו C7 Success and Redirects הוא פיתרון טוב. (התקינו את התוסף, צרו דף 'תודה', ערכו את הטופס ושייכו אליו את הדף בלשונית החדשה שנוספה)

פירוט יעד – כאן ניתן להזין את כתובת דף ה'תודה' שלכם ולספק נתונים נוספים כמו כמו שווה לכם כל יעד ואילו פעולות גולש ממוצע יעבור כדי לבצע המרה שלמה (זהו תפקיד המשפך)

מילוי יעדים

חשוב לדעת שאחרי שהוספתם יעד, אי אפשר למחוק אותו! הדרך היחידה לבטל יעד היא להיכנס למנהל מערכת > יעדים > וברשימת היעדים להשבית יעדים מסוימים. דרך אחרת היא לערוך את היעד הקיים ולשנות אותו ביעד אחר, אך זה לא מומלץ במרבית המקרים מכיוון שהאנליטיקס עדיין יזכור את הנתונים הישנים של אותו יעד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
רוצים קידום בזול? פנו אלינו