תפריט סלולרי
בניית אתר בזול

כך הופכים דף עסקי בפייסבוק למצליח

מערכת קידום אתר

פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא החלק הקל ביותר בבניית נוכחות ברשת החברתית החשובה הזו. כדי להצליח באמת בפייסבוק, ועל מנת להביא משם לקוחות או לידים, יש להקפיד על הדברים הבאים, לפחות כמו באתר שלכם, אם לא יותר, גם בפייסבוק יש ערך רב לתוכן שאתם מעלים.

אם הדברים שיש לכם לומר או להציג יהיו מעניינים, הם ימשכו יותר גולשים לדף שלכם. אבל עוד יותר מזה: בסופו של דבר, יהיו אלה פוסטים בעלי ערך מוסף לגולשים שיגרמו להם לשתף ולהמליץ על הדף שלכם לחברים או גולשים אחרים.

אם הם יקבלו מכם טיפים, למשל, או תשובות לבעיות, הם ייטו יותר לעשות לייק לדף, מה שיגרום לו לעלות יותר על הקיר שלהם ואתם תיהנו מחשיפה רבה יותר.

הבינו את המדיום

פייסבוק – כמו רשתות חברתיות אחרות – יש לו דינמיקה משלו, והיא מהירה יותר מאשר הדינמיקה של אתרים תדמיתיים או אפילו מכירתיים.

אנשים שוהים זמן רב בפייסבוק, אבל הם עוברים על הפוסטים השונים במהירות. למה? כיון שהרשת עצמה מעלה בפניהם הרבה מאוד דברים שהם אמורים לחשוב שהם מעניינים. כך פייסבוק שומרת על הגולשים אצלה אבל כך יוצא שהם עוברים מפוסט, לפוסט, לפוסט.

העלו פוסטים קצרים, עם מעט מלל, אבל עם תמונות או סרטונים שצדים את העין. השתמשו בכותרות מעניינות ומסקרנות, קצת הומוריסטיות, כדי לקדם את התוכן.

אל תעלו פוסטים ארוכים. אם יש מידע רב שאתם רוצים להעביר, השתמשו בסיכום שלו בפייסבוק ושימו קישור לאתר שלכם, להמשך קריאה או לקריאה בהרחבה.

פתו את הגולשים להיכנס לדף שלכם

תחרויות בין גולשים הן כלי יעיל לשמירה עליהם בדף שלכם. שימו לב להשתמש בכלי הזה במידה ובצורה נכונה, כיון שמדיניות פייסבוק הרשמית היא לאסור על תחרויות.

סקרים, הצעת התנסות במוצרים חדשים והצעות שיווקיות או מכירתיות תכופות – כל אלה יכולים להביא לקוחות בכוח להיות מנויים על הדף שלכם ולרצות להישאר אתכם בקשר.

השתמשו בקבוצות פייסבוק

אתם יכולים להיות חברים בכמה קבוצות מקצועיות, להשתתף בדיונים ולעזור, אם צריך.

יש דרך לבנות תדמית של מומחים או בעלי מקצוע אמינים גם בלי להמליץ כל הזמן על המוצרים שלכם. אתם יכולים לתת דוגמאות לפתרונות שסיפקתם ללקוחות אחרים באותה סיטואציה ולמכור כביכול את עצמכם או את הדף שלכם בצורה אלגנטית.

הגיבו נכון לפניות, לתיוגים או הערות

לסיום: אל תשכחו להיות אדיבים, ו'בני אדם'.

לקוח דעתני או כועס תייג את דף העסק שלכם בפוסט?

הגיבו בצורה נעימה בפוסט עצמו ותנו תשובה ראשונה אמינה ועניינית. כדי לקחת את הדיון לשטח שלכם, הציעו להמשיך בו במסרים אישיים, אבל אל תעלו תגובה גנרית כמו "שלח לנו פרטי קשר", שרק תרגיז אותו עוד יותר. אל תשכחו שאחרים רואים את התגובה שלכם ולומדים עליכם לא מעט על פי הצורה בה אתם מתנהלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
רוצים קידום בזול? פנו אלינו