מהו תוכן ירוק-עד?
אם יצא לכם להתנסות בעולם הקידום ייתכן ושמעתם על המושג Evergreen Articles או Evergreen Content. אם אתם שומעים את התוכן הזה לראשונה, סביר להניח שידעתם על קיומו כל הזמן אך לא ידעתם לשייך לו את השם הזה ולכן אנחנו פה כדי להסביר לכם על תוכן ירוק-עד.
תוכן ירוק-עד הוא תוכן שנשאר רלוונטי כל השנה, בדיוק כמו עצים ירוקי-עד שנראים טוב גם בחורף כששאר העצים הופכים לעירומים ומשעממים, כך גם התוכן שלכם צריך להיות חיוני ורלוונטי כל השנה.
כדי להבין מה זה בדיוק תוכן ירוק-עד אנחנו נסביר לכם מה זה לא תוכן ירוק-עד:
-
עדכוני חדשות
-
סטטיסטיקות ונתונים שמשתנים עם הזמן
-
תכנים רלוונטיים לתקופות מסוימות (למשל לחגים)
-
מאמרים על נושאים טרנדיים
כמו שהצלחתם להבין, דברים שנוטים להיות חשובים לתקופה מסוימת אך לא עוד, הם לא ירוקי עד. באותה מידה, תוכלו להבין שתכנים כאלו יקבלו כניסות ויהיו פופולריים בתקופה מסוימת, אך בטווח הרחוק לא יהיה להם יותר מדי ערך. בניגוד לתכנים אלו, תכנים ירוקי-עד יהיו תמיד טובים ועדכניים ולכן היה סביר שעם קידום נכון כמות הכניסות לתכנים האלו רק תגדל עם הזמן.
דוגמאות לתכנים ירוקי-עד
-
מידע על מוצרים או שירותים
-
טיפים
-
מדריכים
-
סיקורים
לא כל התכנים באתר שלכם צריכים להיות ירוקי-עד
חשוב להבין, אין זה אומר שלא שווה להשקיע בתכנים כמו חדשות ועדכוני בלוג למיניהם אלא פשוט צריך שבאתר שלכם יהיה הכל מהכל, ואם התוכן באתר שלהם יהיה עשוי רק מחדשות ודברים שתלויים בזמן, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתקשים לגרום לתוכן שלכם 'לתפוס' לאורך זמן. בקידום אתרים לא משתמשים בטכניקה או דרך אחרת אלא מערבבים הכל מהכל.