תפריט סלולרי

גוגל בוחנת הצגת תיאור ארוך יותר בתוצאות החיפוש

מערכת קידום אתר

בימים האחרונים גולשים אולי הבחינו שתוצאות החיפוש בגוגל לא נראות כתמול שלשום. עד היום היינו רגילים לראות בערך 2 שורות של תיאור לכל תוצאה, אך בימים האחרונים ניתן לראות אפילו 4 שורות. למען האמת, כמות התווים המותרת השתנתה כמה פעמים במהלך השנים החולפות, זה היה נע בין 160 ל-220 ועוד מספרים למיניהם ובחלק מהמקרים שינויים אלו הופיעו רק לחלק קטן מהגולשים כדי שגוגל יוכלו לבחון את ההשפעה.

בגוגל טוענים שהם למעשה מעולם לא הגבילו את כמות התווים בצורה נחרצת לכמות תווים מסוימת ותמיד זה היה דינמי ובהתאם לתיאור המוצג. אך הם מודים שהם בהחלט ביצעו עדכון למנוע החיפוש ודאגו לכך שהממוצע שיוצג יהיה גבוה יותר משהיה בעבר על מנת שהגולשים יוכלו לקבל יותר אינפורמציה על הדפים המוצגים בתוצאות החיפוש.

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
מעוניין בקידום אתרים לא יקר? פנה אלינו