תפריט סלולרי

טיפים לכתיבת פוסטים

מערכת קידום אתר

רבים מאיתנו מנהלים אתרים בהם אנחנו נדרשים לכתוב מדי פעם פוסטים מעניינים או מעשירים לגולשים. גם אם האתר שלנו הוא אתר לעסק בלבד, פוסטים כאלו יכולים לקדם את האתר יותר מאשר התוכן המקצועי על החברה. אלא בעל עסק שכותב על התחום בו הוא מתמחה יכול להועיל לעצמו בעקיפין בתדמית שהוא מציג לעצמו ובהפגנת הידע. אבל גם כשעושים את זה, צריך לעשות את זה נכון, אז הנה כמה טיפים שיכולים מאוד להועיל.

טיפים לכתיבת פוסטים

  • הקפידו על כותרת מסקרנת. כותרת שלא חושפת את כל מה שהפוסט ידבר עליו אלא תעורר סקרנות ותגרום לאנשים להיכנס לכתבה. אם כל המידע הנחוץ כתוב בכותרת, למה שמישהו יכנס?
  • שימוש בתמונה טובה ומתאימה יכולה להועיל מאוד, תמונה טובה יכולה להיות מפתה גם בדף האינדקס של האתר וגם בתור תצוגה מקדימה ברשתות החברתיות.
  • לא צריך לגלוש לתחומים אחרים, אם אתם מתמחים במשהו מסיום – תכתבו עליו. בנוסף, אם אתם מנהלים אתר שקשור לתחום האופניים, אין צורך להתחיל לכתוב פוסט על רכבים אלא עדיף להתמקד במה שהקהל שלכם מתעניין.
  • תבדקו תמיד מה טרנדי ומה רלוונטי. יכול להיות שיצא משהו חדש בתחום שלכם או שיש איזה סוגיה שכולם מדברים עליה, תכתבו עליה ולא על משהו שכבר יש אין סוף מידע עליו באינטרנט. תהיו החדשים והמקוריים.
  • תכתבו את הטקסט בצורה מעניינת, השתמשו בכותרות, ברשימות ובתמונות שישובלו בטקסט ואל תגרמו לזה להפוך למקטע אחד גדול של הרבה מילים.
  • הקפידו על שיתוף ברשתות החברתיות. שיתוף ברשתות החברתיות זה כמו פרמידה, אם אתם משתפים יכולים להיות עוד 2 שישתפו אחריכם והם יביאו כל אחד עוד 2 שיתופים וכו'. זה תמיד טוב ואסור לזלזל בחשיבות של הרשתות החברתיות.

טיפים לקידום פוסטים

  • בשביל שהפוסט יתקדם טוב בגוגל תדאגו להשתמש הרבה במילת המפתח של הפוסט שלכם, גם בכותרות וגם כטקסט חלופי לתמונות.
  • קשרו מפוסטים לפוסטים אחרים שלכם בסוף כל פוסט כדי לגרום לאנשים להגיד "מה שקראתי עכשיו היה מעניין, אולי גם זה יעניין אותי".
  • הקפידו על כתיבת נכונה על פי כללי ה-SEO, כדי ללמוד איך אפשר לכתוב נכון ואיכותי למנועי החיפוש אפשר לקרוא את המאמר שלנו: הנחיות לכתיבת מאמרים לקידום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
מעוניין בקידום אתרים לא יקר? פנה אלינו