תפריט סלולרי

מדריך Yoast לאתרי וורדפרס

מערכת קידום אתר תגיות:

הרבה אנשים שמקדמים אתרי וורדפרס וגם סתם אנשים שרוצים לשפר את האתר שלהם מחפשים תוסףSEO  מועיל וטוב שיעזור להם להתקדם והתשובה לכך היא התוסף Yoast. מדובר ככל הנראה בתוסף הטוב ביותר לאתרי וורדפרס ואנחנו נסביר לכם במדריך קל ופשוט מה האפשרויות שהוא מציג ואיך משתמשים בהן.

עדכון בזמן אמת בכתיבת פוסטים

גולת הכותרת של התוסף: בפתיחת פוסט באתר הוורדפרס שלכם יופיע למטה מקום למלא ביטוי מילות מפתח שבהם אתם רוצים שהפוסט יתמקד. אם תבחרו את הביטוי יופיעו לכם עיגולים אדומים, כתומים וירוקים שיבהירו לכם מה המצב שלכם מבחינת קידום ואיך אפשר לשפר את זה. בעיקר מדובר על הערות כמו כמות השימוש בביטוי שלכם, אם הוא מופיע בכותרת, אם יש לתמונות שלכם טקסט חלופי וטיפים והערות נוספים. אם אתם רוצים יותר מביטוי אחד תצטרכו לקנות את חשבון פרמיום.

טיפ: רבים שואלים אותי האם כדאי לקנות את גרסת הפרימיום. התשובה לכך היא שהפרמיום לא יעשה לכם משהו מיוחד שיקפיץ אתכם במנועי החיפוש. הוא בסך הכל כלי עזר, אפשר להסתדר בלעדיו.

נתונים אלו שמופיעים בתחתית של הפוסטים נמצאים גם בקטגוריות ובתגיות על מנת שתוכלו לבצע גם להם אופטימיזציה. התוסף הזה נותן לכם אינדיקציה עד כמה התוכן שאתם כותבים טוב ומתאים לקידום וכך הוא גורם שהתוכן באתר שלכם יוצא בסופו של דבר איכותי יותר. על זה פירטנו יותר באופן כללי במאמר שמספק הנחיות לכתיבת מאמרים.

הגדרות SEO  כלליות לאתר

ההגדרות הכלליות של האתר הן אולי החיוניות ביותר. למרות שחלק מהאפשרויות כמו למשל שם הדף ותיאורו מופיעים גם בהגדרות הרגילות של הוורדפרס, בתוסף הזה כל העניין מפורט הרבה יותר ומאפשר דינאמיות ושינוי כותרות וכתובות של דפים פנימיים כמו קטגוריות ותגיות ואף אפשר לשייך את האתר לרשתות החברתיות על מנת שגוגל יוכל לזהות בקלות אילו רשתות חברתיות שייכות לכם ויכבד את המותג שלכם.

חיבור הפייסבוק – דוגמא אחת היא החיבור של הפייסבוק לאתר שלכם. שימו לב שאם אתם מוסיפים את דף הפייסבוק שלכם או החשבון הפרטי למשתמש איתו אתם מפרסמים את הפוסטים, הוא יציג אתכם בפייסבוק בתור המפרסמים וכך תוכלו לקבל תנועה לדף או למשתמש הפייסבוק שלכם במידה ומשתפים את הפוסטים באתר שלכם.

אפשרויות נוספות

התוסף מאפשר לכם לעשות דברים נוספים "מסביב", מלשל, תחת "הגדרות" אתם יכולים לבחור איך ייראה הקו המפריד בהיררכיה (בכותרת של הלשונית) כמו למשל חץ, קו, נקודה וכו'. עוד משהו מועיל הוא השילוב של הרשתות החברתיות לכל פוסט שיאפשר לכם להגדיר את הכותרת, התמונה והתיאור שיופיעו ברשתות החברתיות בזמן שיתוף של הדף. ודבר נוסף שקיים בתוסף הזה הוא שבכל פוסט בנפרד תוכלו לבחור אם גוגל יאנדקס אותו או לא במקום לעשות את זה באופן ידני.

Yoast 3.7

בתאריך 25.10.2016 שוחררה הגרסא Yoast 3.7 שבמהלך הגרסאות שמסביב נתנה דגש על איכות התוכן שלכם. בשפה העברית זה פחות מקבל את הדגש מכיוון שהם נדרשים להכין אלגוריתם שיתאים לשפה העברית. אך אם אתם כותבים בשפה האנגלית התוסף ינתח את התוכן שלכם ויגיד לכם עד כמה הוא טוב או לא טוב על סמך כמה פרמטרים.

אל תמהרו להתאבל, בשפה העברית התוסף עדיין מועיל כדי להגיד לכם אם התוכן שלכם מסודר בצורה טובה. זה אומר שאם יש לו מבנה יפה ונוח לקריאה הכולל כותרות, רשימות, תמונות, קישורים ועוד…

תמונה מתוך אתר Yoast

Yoast 4.8

גרסא זו יצאה בתאריך 23.05.2017. גרסא זו וחלק מאלו שקדמו לה שמו דגש על 2 דברים חדשים.

  • נראות הדפים שלכם – נושא ה-Readability נלקח בחשבון ונוסף עיגול קטן שמשנה את צבעו בהתאם לאיכות של הקריאות של התוכן שלכם. אם התוכן שלכם הוא קוביה אחת גדולה ומכוערת כנראה שתקבלו עיגול אדום. אם התוכן שלכם מחולק לפסקאות, כותרות, רשימות ואפילו יש בו כמה תמונות זה נהדר וירוק.
  • הדפים החשובים שלכם – בגרסאות האחרונות מתאפשר לכם לסמן דפים אם הם דפים חשובים. Cornerstone. דפים אלו יקבלו סינון חדש ברשימת הפוסטים אך בנוסף לכך מתוכננים שינויים מיוחדים בעתיד כדי שדפים אלו יקבלו חשיבות רבה יותר. דפים אלו נוטים להיות דפים שבדרך כלל מקשרים אליהם הכי הרבה ולכן הם יופיעו ראשונים כשאתם מחפשים קישור חדש לקשר אליו בתכונת הקישורים הפנימיים של גרסאת הפרימיום.

Yoast 5.0

ספירת קישורים בפוסטים – גרסא זו שוחררה בתאריך 06.07.2017. היא נועדה לתיקוני באגים, שיפורים מאחורי הקלעים וקצת התייעלות לשפה האיטלקית (וזה לא משפיע עלינו) אבל אחד הדברים שכן ניתן לראות זה שהם שמעכשיו הקישורים היוצאים והקישורים הפנימיים יתחילו להיספר, וגם תהיה חלוקה של קישורי Follow וקישורי Nofollow.

Yoast 5.6

פוסטים ללא קישורים פנימיים (פרמיום בלבד) – גרסא זו שוחררה בתאריך 15.10.2017. בעדכון זה נוספו 'דפי תוכן יתומים'. לאחר שבעדכון 5.0 החלו לספור Yoast את כל הקישורים הפנימיים שלכם, הם עכשיו יכולים לזהות את כל הפוסטים שאליהם לא קישרתם מעולם בפוסטים פנימיים. באמצעות שימוש במידע זה, היא מסמנת לכם פוסטים שאליהם לא קישרתם מעולם וזה יכול לעזור לכם לעבוד נכון בבניית הקישורים הפנימיים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
מעוניין בקידום אתרים לא יקר? פנה אלינו